Tuesday, December 21, 2010

ape kau nak..

assalamualaikom..uhh..tibe2 emosi tak mnentu aper kes:..hurmm..hari baru start keje..smlm cuti yg sgt xsyok sbb da siap2 ngn qeisha imani nk berjoli bole plak gji xmasuk lg..mmg sejam jgak aku menghemon company sbb men2..ade ke patut janji smlm..tgh mlm bru masuk..wat the hell...ok..tu kisah smlm..overrr..

hari ni..aper cer..
Go to fullsize imageermm..xtau nape mood swing..dtg bulan?nop!!..or maybe sbb bercerita pasal dajjal ngn opismate aku tadi kot..aku ni mmg cepat terpengaruh..tah cner tibe2 td kaksal bole terkeluar pasal dajjal..byk yg dia tahu sbb rjin mmbca..aku tau sikit2 jer mmg tak jd ape...klo byk tahu bru berkesan pada korg..cite2 kaksal buat perasaan aku bercmpur baur..tibe2 terpikirkan amalan aku, khidupan aku..arghh byaknyer perlu diperbaiki..cam tersedar dari tidur lak walhal sebagai muslim bnde ni da mmg kite sume sedia maklum..lalai..that the right word describe me..byk sgt kelalaian aku dlm kehidupan seharian..mmg sangat terkejar2kan duniawi..Ya Allah byk rupenye dosa aku..mane taknye..sume yg aku buat focus on duniawi shja..tak balance lngsung...hidup kite tak tahu brape pnjg lagi..tanda2 kiamat da byk sgt cume kite sbgai manusia/muslim tanak terima kenyataan..bile blku prk yg pelik2 pndai lak ckp dunia da nk kiamat but ape yg kite buat sehari-harian tak mgmbarkan yg kite tgh bersiap sedia utk mhdapi kiamat tu..masyallah..Ya Allah Ya Tuhanku..ampunkanlah aku..aku mohon Kau bukakanlah pintu hati ku agar sntiase dekat denganMu Ya Allah..takut nak mnghdapi hari pembalasan dengan amalan aku yg tak sberapa ni..knape aku jd cmni?sbb aku tahu yg amalan aku tak byk..n amalan tu tak cukup utk aku..aduhhh..banyak perlu diperbaiki..perbaiki..perbaiki..perbaiki..

semoga masih ade ruang n masa utk kite smua  perbaiki diri n mndekatkan diri kepada Allah SWT..
amin Ta rabbal alamin..

3 comments:

  1. sabar2. bawak betendang.
    hehehe

    ReplyDelete
  2. yelaa..syukur msih diberi kesempatan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...