Thursday, December 30, 2010

bapak pemalassssssssssss...

woii cibbb btol la korg ni..bapak la pemalasssss....sapekah mereka ituu???

huarghh sakit atinye la dengan POMPUAN2 kt opis aku ni..bapak pemalasss..ish hrp muke je cntik..pemalas yarabbi..aku mmg da lame sakit ati ngn diorg ni..mane taknye..pantry xpenah nk bersih..ni yg tibe2 aku hngin bole lak korg letak pinggan kotor skali ngn pnggin bersih kan..sakit ati aku..nsib aku ni jnis teliti..klo aku slmbe ltk mkanan trus mmg lg meresap la kan..

ish2..xpaham la aku ngn diorg ni..nk ckp budak msing2 da tua bangka..bak kate mak aku..bulu da tumbuh atas bawah..erkk..adoii..sakit ati..korg da gune pinggan mgkuk tu cuci la blik cner korg amik dia dlm keadaan bersih..berat sgt ke nk cuci pinggan tu..sng je kot..bukan kne cuci cm kt knduri..adoyaiiiii..manusiaaa..malunye laa..dtg opis sekor2 bkn men mlawa lagi..tip top ..tp bab pnggan mgkuk kt pntry hancurrrr..malu la sket weii..adoi..cner la nk wat korg sedar bahawa pinggan mangkuk yg telah digunakan perlu dicuci sebersih mgkin n letak tmpt yg btol..xkan nk wat memo kat situ kot..ker nk kne shoot email kt korg rule ni..adaoiii..

sakit jiwe bile tgk pinggan yg korg pkai n bayangkan korg yg vogue de vass tu..sgt tak match yerrr..da pkai vogue pngai pon biala vogue kott..malu beb..ish..mcm la takleh tau sape yg punye kerje kan..bkn rmai sgt pon pkai pantry tu..dua tiga kerat je kottttt..wahai wanita sekalin sila la berperangai semengah sket yerrr..jgn la tunjuk sgt pngotor korg..malu laa..umah korg xtau la cner agaknyee..msti cunnnn sangat kann..hurrmm..kan bagus klo mereka2 ni dpt bca blog aku ni..kne sebijik kt batang hidung tp ape kan daye aku mampu menhamun kat sini je..nk ckp dpn2 takut..erkkkk...hihihihi..

Go to fullsize image*p/s: sila ajar anak2 korg jd pmbersih..klo idak ni la jadinyee..sian plak aku tgk..ade masalah attitude rupenye korg ni..

2 comments:

  1. salam..

    singgah malam untuk ucap selamat tahun baru 2011 buat pemilik blog..

    ** saya follow ur blog...

    ReplyDelete
  2. upss. maranye dieee.. hehe
    betol2. rugi kn jadi pemalas nih. uhuhu
    ~ terase sket. hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...