Thursday, December 2, 2010

ikutkan hati nak je aku bunuh budak ni..nsib bunuh tu bdosa..

adehhh..bpak la sakit dada aku dok mlyan cust sekor ni..addoiiii aduh..adehh..Ya Allah Ya Tuhanku beri la aku kesabaran..pergh mmg tak pernah lagi aku dapat cust mcm ni..sangat byk karenahhh..Ya Allah nape la ade cust mcm ni yee..aku xtau ape masalah budak ni..da la nk service inai pengantin murah gile..lpas tu nk pilih design susah2..umahnye plak jauh..skang dok tukar2 time utk berinai plak..ape semua ini?aku xpaham..ape masalahnyee..cust lain sng gle..call,confirm, bank in deposit, sms tarikh,time, address then smpai masa g je berinai..yg sorg ni..Ya Allah..mmg btol2 mncabar ksbaran aku..chrge yg 150 nk kurang smp 100, millage xnak byar..nk design complicated now  nk tukar time plak..bole tak tolong paham aku ni ade laki n anak..ko jgn la suke2 nk tukar time..aku nk kne bncg ngn hubby aku jgak..time bile dia kne jga bby..mmg la cust alway rite tp..tolong la jd manusia yg cerdik sket..ape ke bodohnye kamu dok tukar2 time suke ati mak bapak kamu..klo 3 kali tukar aku tak kisah ni da 2 hari sms ngn aku utk tukar2 tarikh..wtf..haaa..kan aku da mncurut..perghh..mmg aku mmg xnk sgt buat inai utk dia tp dia seboleh2 nk aku dtg..smp hubby aku pon nek musykil dgn pompuan ni..cam ade mental problem jer..dgn ayat sms yg pelik2..adoyaiiiii..apekah?lantak la..mlm ni aku akan pergi ikut time aku..nk xnk u pnye psl..i da bgtau awal2 jam brape i should start the inai session kan..pedulikk..nak hulur tgn..xnak i return back ur money..eeyyyyyy..geramnyeee.....
Go to fullsize image

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...