Friday, January 7, 2011

perasaan aku berkecamuk..

assalamualaikom..huhhsss..kasi hembus satu kaliii..

hari ni hari serabut aku..macam2 bermain kat kepla ni..main ape nokss?abah kau la..byak pk laa..apadaaa..hurmm..yer mmg mcam2 dok berkecamuks dlm kpala aku hari ni..mane tak pagi td dapat berita mak msuk icu..adehhh..apekah?cner bole msuk icu plak..jgn salahkan sesape..da mmg dia tak siat kott..kesian mak aku..yg aku stress adelah smpai skang aku xbalik2 kuantan lagi..ikutkan hati mau aku terbang balik trus but apekan daya..byk mnde nk pikir n tht y kepala aku serabut..

aku hari ni blik keje kol 2.30 so klo nk blik kuantan trus mmg bole sngt cume tpakse tggu hubby plak..aduhh..kan bgus klo kami bole blik trus je bile bg alasan mak masuk icu..icu kot bkn wad biase..hermmm..aku je la berharap sorg2..ah serabutnyee..dlm serabut2 smpt jgak aku bbm kakyu tnye pasal mak..dia da sdr tp stil dlm icu..risaunye laa..Ya Allah Ya Tuhanku..Kau peliharalah kesihatan ibuku..

aku takde mood da ni..nk cpt2 balik je ni..tp ni jap lagi nk kne g bayar yuran itm lakss..adoi..da la jauh nk ke shah alam tu dgn aku yg berserabut ni..nti ade la bnd bkan2 yg blaku..sbo je laa..so ptg ni hubby blik keje aku trus balik kuantan yg lagi satu yg buat aku frust adalah terpaksa cancel plan anniversary trip nk ke melaka..aku xde la frust sgt but hubby sgt frust siap dia bgtau td..watodo..kite merncang yang diatas mnntukan..hurmm.sian plak..but aku da dlm situasi telan mati mak luah mati bapak..tersepit namun paling pnting kne blik kuantan tgk mak dlu..holiday tu terpksa postponed..mayb tuhan nk bgtau yg mgu ni bkn mgu yg sesuai utk ktorg celebrate anniversary..xpe la..ade bnde lain yg lbih pnting..aku pujuk hati aku..mak lebih pnting dr segala2..tak rugi pon xdpt pg melaka sbb blik kg tgk mak..

aku harap mak tak ape2..cepat la masa berlalu..slagi xtgk mak slgi tu hati xsenang..insyallah mak tak ape2..korg doakan same k..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...